Milou neemt echt de tijd en geeft aandacht aan je haar en hoe je het het beste kan behandelen. Het was hard nodig dat ik ging maar ze maakte er juist iets positiefs van! Er hangt een ontspannen sfeer in een mooie salon. Zeker een aanrader dus!
Styling door Milou•Vrouwen knippen
Jasmijn•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed als altijd!
Styling door Milou•Vrouwen knippen
Linda•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed als altijd.
Styling door Milou•Vrouwen knippen
Linda•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb in overleg met Milou een ander kapsel waar ik helemaal blij mee ben.
Bedankt Milou!