Heel erg blij met Milou, altijd goeie adviezen en tips en altijd tevreden met het resultaat. En bovendien ook nog gezellig en relaxed.
Styling door Milou•Vrouwen knippen
Marjan•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een uiterst vriendelijke kapster! Zij luisterde goed en kwam met een prima voorstel qua model! Ben zeer tevreden en heb al een nieuwe afspraak gemaakt!
Styling door Milou•Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Milou is een lieve meid, die de tijd neemt om jou een super kapsel te geven!
Styling door Milou•Kleuren - volledig
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel professioneel en milou neemt alle tijd voor een geweldig resultaat.
Styling door Milou•Vrouwen - haarverzorging
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Milou knipt geweldig en leuke sfeer in de kapsalon.