Milou neemt voordat ze begint echt de tijd om naar je haar te kijken en te luisteren wat je wilt. Ze geeft goed advies wat je mooi zal staan en wat niet. Een heel mooi eindresultaat en goede service. Echt een aanrader!
Styling door Milou•Highlights - T-section
Lian•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een heerlijk nieuw modelletje!
Styling door Milou•Vrouwen knippen
Marianne•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt en gekleurd en binnen twee uur buiten! Leuke kleine kapsalon. Super
Styling door Milou•Kleuren - volledig
Florianne•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen door Milou. Ze legt alles uit voor ze iets gaat doen en het is ook nog is erg gezellig. Ik kom hier zeker terug.
Styling door Milou•Vrouwen knippen
Melissa•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, Milou gebruikt fijne producten, luistert goed en knipt naar wens.