Lieve Milou je bent een geweldige kapster ..je doet je werk met heel veel passie en kundigheid. Ik ben super blij dat je mij zo goed geknipt hebt. Een volgende afspraak komt er zeker!!!
Styling door Milou•Vrouwen knippen
Marja•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Iedereen aan te raden🤩
Styling door Milou•Vrouwen knippen
Marianne•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer bij Milou is erg goed bevallen. Mooie salon met mooi uitzicht. Milou komt voor kleur en kapsel met suggesties die ik zelf niet had kunnen bedenken. Ben erg blij met mijn nieuwe coupe en kom zeker terug!
Styling door Milou•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Madelene•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar is super goed geknipt! Hele mooie salon.