Supertevreden!! Milou heeft oog voor wat jij wil, wat bij je past en weet dit vakkundig en gepassioneerd te bereiken. Het resultaat is verbluffend mooi, echt een aanrader!
Styling door Milou•Highlights - T-section
Marlien•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima zoals altijd!
Styling door Milou•Mannen knippen
Benjamin•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
It was perfect
Styling door Milou•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Milou neemt echt de tijd voor je. Ze luistert naar je en komt zelf met goede ideeën. Maar het allerbelangrijkste is natuurlijk dat ik erg tevreden ben met het resultaat :)