Super mooie lift en verf. Super aardige ontvangst. Kom zeker terug
Behandeling door Hülya•Wimperlifting
Tess•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben voor het eerst bij Hülya geweest voor een basis gezichtsbehandeling. Het was een fijne behandeling en de volgende behandeling staat al gepland.
Behandeling door Hülya•Facials / Gezichtsbehandelingen
Quincy•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was mijn eerste keer bij deze salon en ik voelde me meteen welkom. De eigenaresse is vakkundig, vriendelijk, gaf goed advies en dacht met mij mee. Vervolgafspraak staat al gepland :)
Behandeling door Hülya•Wenkbrauwen - threaden
Charlot•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Afspraak gehad voor wimperlifting.
Mooi resultaat. Aardige eigenaresse en legt goed stap voor stap uit wat ze doet.
Behandeling door Hülya•Wimperlifting
Kelly•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hülya is een hele fijne behandelaar die erg perfectionistisch is. Ze legt alles stap voor stap uit wat erg fijn is.