Prima salon heel vriendelijk en gastvrij, geeft deskundig advies ze kijkt naar mijn huid en denkt mee met mijn wensen ik kreeg veel tips ze neemt echt de tijd voor ik ben zeer tevreden ik ga zeker vaker naar haar toe
Behandeling door Hülya•Facials / Gezichtsbehandelingen
kub•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele lieve vrouw. Alles werd goed uitgelegd, stelde zichzelf netjes voor.
Behandeling door Hülya•Henna brows
Cheryl•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke dame. Weet wat ze doet. Heel tevreden
Behandeling door Hülya•Wimper permanent
Patricia•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling gehad, Hülya werkt professioneel en stelde me op me gemak. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Hülya•Wimperlifting
Marleen•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wimpers zijn mooi en zorgvuldig gelift. Ze neemt de tijd voor je behandeling en is tevens erg vriendelijk.