Ik had kwart voor 2 afspraak heb mijn gelnagels neit gedaan ze hebben me heel laat geholpen
Ik was heel tevreden maar nu helaas niet meer
Behandeling door Henna•Gelnagels
Seher•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I’ve been to this salon three times. The first appointment started about 30 minutes late, which I didn’t mind too much as it was December and very busy, however the specialist was quite slow and frequently stopped to chat with colleagues.
The second visit was fine. Unfortunately, the third visit was disappointing: my nails are wavy, the polish wasn’t applied evenly, and the sides look poorly finished. Overall, I don’t recommend this place!
Manicure
Alessia•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het is mooi gewordennnn PRACHTIGGGG❤️
Behandeling door Michelle Eigenaresse•Gelnagels
Melek•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel mooi gedaan :)
Ben er erg blij mee
Gelnagels
Seher•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel blij met de acrylnagels die Farah gezet heeft, ze zijn prachtig. Ze was ook heel flexibel dat vond ik heel fijn!