MOMO Clinics Reviews

1e van der kunstraat 320, 2521AV Den Haag

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
211 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik heb onlangs een gezichtsbehandeling ondergaan bij Momo Clinics en ik ben ontzettend tevreden over het resultaat! Vanaf het moment dat ik binnenkwam, voelde ik me direct welkom. De kliniek is modern, professioneel en straalt rust uit precies wat je verwacht van een hoogwaardige huidkliniek. De specialiste nam uitgebreid de tijd om mijn huid te analyseren en luisterde goed naar mijn wensen. De behandeling zelf was ontspannend en afgestemd op mijn huidtype. Na de behandeling voelde mijn huid direct frisser, stralender en gehydrateerd. Ik kreeg ook duidelijke nazorginstructies mee, wat erg professioneel overkwam. mijn huid oogt gladder, egaler en heeft een mooie glow.
Meliha, is heel erg secuur en proffesioneel in haar werk, ze runt haar salon ook nu in haar eentje op dit moment. Ik ben echt tevreden over haar werkhouding en de behandelingen die zij uitvoert met betrekking tot gezichtsverbetering. Ik kies meestal voor Hydra plus Facial & Boost of Hydra plus Facial & Boost ++. Na elk behandeling merk ik dat het vochtgehalte van mijn huid herstelt, ik heb minder jeuk en het voedt de huid intensief, waardoor mijn gezicht zacht en soepel aanvoelt. Je kunt ook vooraf afspreken met Meliha dat je een huidanalyse wil via een huidscan. Dat is echt zo handig en je kunt alle vragen stellen na deze scan aan Meliha en zij komt dan met een passend productadvies voor je huid. ☺️ Ik beveel Momo Clinics zeker aan voor mensen die opzoek zijn naar een goede beautysalon.
Goede behandeling, m’n huid straalt altijd helemaal na de behandeling
Zoals altijd super tevreden!
Als klant van meer dan tien jaar kan ik met vertrouwen stellen dat de geleverde service gedurende deze periode consistently van hoge kwaliteit is geweest. Er is geen enkele dag geweest waarop ik een vermindering van de servicekwaliteit heb ervaren. Het team toont altijd professionaliteit en is snel en efficiënt in het verhelpen van eventuele vragen of problemen.
7
1
7
8
9
29
9