100/10 zo’n lieve meid. Mooi, schone werk plek en dr handen zijn van GOUD. Mijn pijngrens is zo laag als de grond en ik zou het zo over kunnen doen. Chefs kiss!
Fartuun•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch
Dylan•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk, professioneel en liet me ook erg op mijn gemak voelen! Gaf ook duidelijk en goed advies over nazorg. Super tevreden! :)