No-nonsense kapsalon. Hele goede kapster die meedenkt en uitstekend werk levert. Voor een prima prijs ook nog. Aanrader!
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne en goede knipbeurt gehad. In 6 maanden geen knipbeurt gehad omdat ik mijn haar wil laten groeien en het werd netjes weer in model gebracht zonder teveel van de lengtes af te halen. Ik ben zeer tevreden en kom zeker terug!
Marjolein•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
De eerste keer bij Monique geweest en ook zeker niet de laatste ! Ze weet wat je bedoeld en komt met goede adviezen.