Ik kom al lang bij deze kapsalon. Was eerst andere eigenares. Na overname zeer tevreden over de behandeling en sevice.
Anoniem•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling; eerst heerlijk haren gewassen met hoofdmassage en al, mooi geknipt en niet volgestopt met haarproducten dus haar voelde naderhand ook heel fijn zacht en normaal aan. Vriendelijke medewerkers, had geen wachttijd, kopje koffie werd me aangeboden en ook lekker muziekje op de achtergrond. Ik ben zeker tevreden! :)
Wiebke•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
top. kapsalon. ik word zeker vaste klant
Hubert•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede salon en mijn haar is echt prachtig! Hartstikke bedankt!!
Anoniem•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige omgeving. Professioneel personeel. Je voelt je in goede handen.