Ontzettend blij met mijn knipbeurt, kapster dacht mee en had veel ervaring.
Styling door Kapster Leila•Vrouwen knippen
Nandita•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik heb erg genoten van mijn pedicure. Deze was noodzakelijk, vanwege verwaarloosde ingegroeide nagel. Ik was wat terughoudend ivm een niet prettige ervaring elders. Maar Ezo heeft mij met aandacht en zorgvuldigheid doorheen geholpen. Aanrader!