Ik ben bij veel salons geweest, nergens wordt zo netjes en precies werk geleverd.
Sanne is ook een heel prettig persoon en begrijpt je wensen heel goed!
Kinnie•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn en je gaat blij de deur uit
Joke•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig en met mooie nagels naar huis.
Ingeborg •5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ging altijd en ga nog steeds elke keer vol goed gevoel na Sanne. Ze is heel erg netjes en secuur. Fijne gesprekken voelt erg fijn.
Goed advies en uit geprobeerd ivm werk welke nagels het beste zijn. Ik ben heel erg tevreden. Ze is top.
Bianca•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Een lieve vakvrouw en erg gezellig bij haar. Stelt haar klanten gerust e cijfert zichzelf wel eens weg. Zou haar zo bij iedereen aanbevelen.