De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
179 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Always the best!
Zoals altijd een fantastische behandeling. Eentje die je zó ontspant dat je er bijna van in slaap valt maar waarbij je je dan ineens realiseert dat je dát vooral niet moet doen omdat je dan de rest van alle heerlijkheden mist! Ook het moment na de behandeling wanneer je in de spiegel kijkt is onbetaalbaar.
Gisteren kreeg ik weer een hele fijne behandeling van Annemiek. Ze heeft een nieuw apparaat, Advance Lift. Naast versteviging zorgt het voor hydratatie van de huid en het verstrakt en lift doordat dit ook op de spier en het bindweefsel werkt. Daarna kreeg ik nog een massage. Het was weer erg goed allemaal!
Excellent service and treatment, Annemiek is a lovely person.
Very professional and relaxing appointment with attention for my skinproblems.