Altijd vriendelijk, persoonlijk en professioneel!
Super fijne salon. Echt een aanrader.
petra•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel Fijn
Behandeling door Isis Beautyspecialist•Wenkbrauwen harsen
Sabrina•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling met geweldige massage
Behandeling door Isis Beautyspecialist•Facials / Gezichtsbehandelingen
Loes•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede stagiaire massage gekregen. Alles werd keurig uitgelegd (eerste keer voor mij)
En telefonisch overleg of ik een uurtje eerder kon komen was ook geen probleem !
Kom graag terug hier