Ik heb heerlijke massage gekregen bij Ludmila. Ze is heel vriendelijk en heel goed in haar werk, alles was duidelijk uitgelegd en ze vroeg waar ik last van heb zodat ze daar meer tijd aan kon besteden. Ik kom zeker weer terug!
Behandeling door Ludmila•Ontspanningsmassage
Mahtab•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardig en vakkundig
Zeker de moeite waard
Behandeling door Ludmila•Lichaamsbehandeling
Mila•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wauw, een pure verwennerij. Super vriendelijke dame. Mooie salon. Nemen de tijd voor je.
Behandeling door Ludmila•Ontspanningsmassage
Ilse•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Schoon, professioneel, vriendelijk. Een aanrader voor iedereen.