Ik kom al een tijdje bij Danny omdat hij goed luistert naar mijn wensen, goed advies geeft en het is er ook altijd gezellig
Styling door Danny•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Mariska•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Een opluchting na 4 maanden en voelde me erg comfortabel en veilig. Dank je!
Styling door Danny•Mannen knippen
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
MR. Sister is een mooi salon. Een goede aanwinst voor de Stadsdriehoek. Dennie is een vriendelijk, gastvrij persoon. Heeft mij goed geknipt. Ben heel tevreden met het model en kom zeker terug.
Styling door Danny•Vrouwen knippen
HEDY•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk om na zo’n lange tijd weer naar de kapper te kunnen. Weer een prima kapsel en het was heel relaxed. Danny is duidelijk ervaren en weet een prima sfeer te scheppen , hij neemt ook echt de tijd voor je! Ik kijk uit naar de volgende keer!