Altijd met een smile de salon uit! Je wordt goed verzorgd, het is altijd gezellig en de keratine behandeling en haar advies is altijd on point!
Abike•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Zo blij met mn krullen!!
Wendie•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Altijd in goede handen! Nathalie is al jaren mijn vaste krullenkapper en ik ben elke keer weer super tevreden met het resultaat. Echt een aanrader als je op zoek bent naar een goede krullenkapper!
aliyah•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Nathalie is the best! Al 9 jaar vaste en tevreden klant.
Antoinette•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Nathalie is al jaren nu onze kapster en iedere keer komen wij als zeer tevreden klanten terug bij haar. Ze verstaat haar vak, kan goed advies geven en houdt rekening met de wensen van de klant. Gisteren hebben mijn dochters en ik weer een fantastische behandeling gekregen(knipbeurt) en naast een goede behandeling is er ook ruimte voor een fijn gesprek. Bij Nathalie voel je je echt welkom! Ik kan iedereen aanraden om een afspraak bij Nathalie in te plannen. You won't regret this!