Héérlijke behandeling en super lieve mensen die je veel advies geven en weten wat ze doen!
Andrea •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd tevreden! Bedankt weer en tot snel!
Lamyae•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was mijn eerste afspraak was warme welkom, heb nog twee te gaan hoop op een positief eindresultaat van de behandeling .
H. El yakoubi
Habiba•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben geholpen door de moeder van Ghizlane, echt een super lieve vrouw die echt de tijd voor je neemt. Los van de fijne behandeling die ik heb gehad, heeft ze mij ook mentaal gemotiveerd. Ik heb meteen nog een pakket genomen met haar behandelingen.