Gewoon super tevreden. Daan was zo bang voor de kapper. De rust die Joy heeft en hoe ze met Daan om ging was zo goed dat Daan super graag weer terug gaat. Dat heb ik in geen 5 jaar meegemaakt!
Daan•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Word altijd top geholpen geknipt geverfd
Loes + Sjack•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Van extreem lang haar naar iets over mijn schouders. Aan de hand van een plaatje een heel nieuw kapsel nagemaakt en het is precies zoals ik wilde: Joy is een toppertje!!
Chloé •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik word altijd goed door Joys geholpen
Rikie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo als altijd gezellig ,optijd en tevreden weer naar huis