N°58 beautybar/N°58 Kids Reviews

Paukenstraat 58, 5402HL Uden

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
182 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
De jongens vonden het weer geweldig. Ze gaan met plezier naar Joy. En vragen nu al wanneer ze weer gaan
Altijd fijn bij Joy, ze is super met de kinderen en knipt goed!
Wat is dit leuk voor de kids! Mijn dochter ging voor het eerst naar de kapper en ze kreeg de tijd om even te wennen, mocht in een auto plaatsnemen als kapperstoel, achteraf mocht ze nog een cadeautje uitzoeken en kreeg ze ook nog eens een oorkonde voor haar “eerste kappersbezoek” ! Echt een aanrader voor kindjes!
Super prettige ervaring! 2 kindjes prachtig geknipt en geen paniek of stress. Een echte aanrader
Ik ben al jaren klant, elke keer is het weer een feest als ik de deur uit loop. Joy is een zeer fijne en kundige kapster die luisterd naar de wens van de klant en hierin meedenkt.
7
1
7
8
9
27
9