De jongens vonden het weer geweldig. Ze gaan met plezier naar Joy. En vragen nu al wanneer ze weer gaan
Levi•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn bij Joy, ze is super met de kinderen en knipt goed!
Annick•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat is dit leuk voor de kids! Mijn dochter ging voor het eerst naar de kapper en ze kreeg de tijd om even te wennen, mocht in een auto plaatsnemen als kapperstoel, achteraf mocht ze nog een cadeautje uitzoeken en kreeg ze ook nog eens een oorkonde voor haar “eerste kappersbezoek” ! Echt een aanrader voor kindjes!
Roxanne•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super prettige ervaring! 2 kindjes prachtig geknipt en geen paniek of stress. Een echte aanrader
Merel•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben al jaren klant, elke keer is het weer een feest als ik de deur uit loop. Joy is een zeer fijne en kundige kapster die luisterd naar de wens van de klant en hierin meedenkt.