Ik kwam hier omdat ik een vervelende ervaring had gehad bij een andere nagelsalon, mijn biab nagels gingen er namelijk al af na 4 dagen en de mevrouw was niet aardig. Ik werd hartelijk begroet en er is goed naar mijn wensen geluisterd.
Behandeling door M•
Builder gel manicureToon alles…
Judith•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg aardige dames die hun best doen je goed te helpen