Schone salon! Kundig en snel personeel, blij met me nagels!
Behandeling door E•Kunstnagels opvullen
Silke•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima service en mooie nagels!
Behandeling door T•Gellak pedicure
Anoniem•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Nailart inspiratie super nagemaakt. Acryl nagels blijven goed zitten.
Behandeling door T•
GelnagelsToon alles…
Arlena•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Makkelijk te boeken, vriendelijk, snel, rustig
Sylvie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zijn nog nooit zo snel en slecht gedaan. Nog haken/uitschieters van de biab eraan, niet netjes gelijk gevijld. Alles moest vlug, vlug. Thuis zelf nog alles netjes moeten maken/vijlen. Dit was eens maar nooit meer.