Nagels zijn weer super gedaan! Lieve medewerkers. Je kunt makkelijk online een afspraak maken en je gaat weer met mooie nagels naar huis.
Annemiek•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer een goede ervaring! Ik heb niet moeten wachten, er werd geluisterd naar mijn wensen. Bedankt!
Behandeling door H•Builder gel manicure
Judith•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Super netjes as usual! Blijft goed zitten!
Behandeling door K•Nagelversteviging
Lana•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel snel kon ik terecht en ben blij met resultaat. Hoop dat het ook netjes blijft zitten. Voorheen kon ik 4 weken doen met rubber base gellak nagels dus hoop nu ook!
Esther•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel erg tevreden! Vanaf nu blijf ik bij jullie komen!