Altijd fijn resultaat, heerlijk dat je online een afspraak kunt maken, en -soms ook nodig- verzetten.
En ook belangrijk: schone salon!
Kom er graag
Suzanne•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer een fijne ervaring bij Nagelstudio Tilburg. Mijn nagels zijn precies zoals ik het wilde. Er is een fijne sfeer, en gezellige mensen. Tot de volgende keer!
Behandeling door M•Builder gel manicure
Judith•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Nagels perfect, netjes, schoon precies naar wens. Wachten duurde wel heel lang 30 minuten uitloop. Maar heel tevreden met het werk van Trang