I always comeback to them as the service is on point. My nails are pretty and gorgeous. Nail techs really know what they are doing. Highly recommended.
Behandeling door U-1•Manicure
Xenia•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Great jel manicure, looks pretty and clean. thank you!
Behandeling door U-1•Gellak manicure
Irem•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Duurde lang, moest de hele tijd mn handen in die lampen doen terwijl er nog helemaal niets zat om uit te harden en elke nagel had een andere vorm.
Behandeling door U-1•Kunstnagels opvullen
Hanne•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Nagels zijn veel te kort en ze veilde veel te ver in mn vingers wat pijn deed