Ik kom 1x per jaar als ik op vakantie ga ( want mag geen nagels in de horeca ) maar tot op heden is elke jaar weer mooier en beter dan vorige ik kom zeker volgend jaar weer 😊
Behandeling door U-1•Gelnagels
Oumaima•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaring, heel erg tevreden over de nagels
Behandeling door U-1•Gelnagels
Sarinda•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Great experience, the girls are professional and friendly. I'll definitely be back.
Behandeling door U-2•Kunstnagels opvullen
Stefany•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Fantastische ervaring! De meiden hebben fantastisch werk geleverd. Ik ben super tevreden en kom zeker terug.
Behandeling door U-1•Gellak pedicure
Ella•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Fantastische ervaring! De meiden hebben fantastisch werk geleverd. Ik ben super tevreden.