Dame had mijn gehele nagelriem afgeknipt waardoor het niet stopte met bloeden. Dame ging daarna gewoon verder met mijn nagels? Nu zitten er bloedspetters in de topcoat. Daar naast is mijn rechter duim niet goed afgewerkt en is die scheef en bobbelig.
Gelnagels
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
No complaint 🤷🏻♀️
Gellak pedicure
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Vieze vloer en overal spullen. Mensen die er werkten spreken slecht Nederlands en communiceerden niet goed, waardoor ze me de pedicure ipv trim met lakken die ik had geboekt had gegeven, en ik moest toen betalen voor de (duurdere) pedicure. Omdat ik haast had en communiceren erg slecht ging, heb ik het maar geaccepteerd, maar ik vond het eigenlijk niet oké. Alles werd gehaast gedaan. Planning van de salon zeer slecht. Zaten 4 mensen te wachten die tegelijkertijd met mij een afspraak hadden.
Behandeling door U-2•Pedicure
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Really good studio. Nice prices. I'm a regular customer.