Niet zo netjes afgewerkt en heel erg gehaast. Twee keer in me vinger gevijld waardoor het begon met bloeden.
Behandeling door U-2•Gelnagels
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne eerste ervaring!
Behandeling door U-2•Gelnagels
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb al gemaild naar de salon voor tegemoetkoming, daar zijn ze wel coulant in.
Ik was de laatste die dag en ik merkte dat Emy haast had. De behandeling was snel klaar. Diezelfde avond is een van mijn nagels al gechipt.
De behandeling was oké, maar ik vind dat er meer aandacht aan de klant mag worden besteed en dat de hygiëne in de salon beter kan.