Nagels zijn scheef geveild, heb hier iets van gezegd, toen werd er iets beter. Nu twee dagen verder, zelf al bij moeten werken en zijn totaal niet glad gelakt. Kan dit zelf minstens net zo goed.
Behandeling door U-2•Gellak manicure
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima salon.. hygiëne kan beter bv handen wassen of ontsmetten bij binnenkomst ...
Verder erg blij met Emy .. lieve vrouw