Zeer vriendelijk , perfect geplaatste nieuwe set French . Snel, efficiënt, kwalitatief, vriendelijk… moet ik nog verder gaan 😉
Behandeling door U-1•
Gellak pedicureToon alles…
nathalie•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel fijne pedicure. Aanrader voor iedereen.
Behandeling door U-1•Gellak pedicure
Judith•11 maanden geleden
Geverifieerde review
I’ve gone to this salon about 4 times, and while the (gel) nails were overall good, they chipped away very easily compared to other salons. The ambience was okay, though I always felt rushed. You also can’t pay by card which was, at times, impractical.
Gellak manicure
Annaflavia•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Lieve mensen, die echt de tijd nemen om je nagels mooi te maken. Locatie is op loopafstand van het station.