Een hele mooie set nagels, zoals altijd! Hele fijne salon
Behandeling door U-1•Kunstnagels opvullen
Maxime-Kimberly•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Good!
Behandeling door U-2•Gellak manicure
Elise•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Normally I am always happy with the place, but this time I was not. My appointment started too late, and my nail extensions ended up being to thick and not natural.
Behandeling door U-1•Gelnagels
Seray•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Snel, netjes en mooi! Bedankt!
Behandeling door U-1•Gellak manicure
Elnaz•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling maar ik werd 20 minuten te laat geholpen