Vriendelijk en netjes geholpen, maar nagels waren helaas niet helemaal gelijk gevijld.
Behandeling door U-2•Gellak pedicure
anoniem•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
The atmosphere is nice, staff very friendly. However the result of the polish removal was not exactly what I expected, I did not like the nail shaping, it was a bit sloppy, uneven, and I had to fix it by myself later that same day.
Behandeling door U-2•Gellak manicure
Amanda•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie nagels en niet erg duur!
Behandeling door U-1•Gellak manicure
Esmee•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
It’s now my trusted place for pedicures
Behandeling door U-1•Gellak pedicure
Federica•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Binnen de tijd zijn mijn nagels weer perfect opgevuld