Hele vriendelijke vrouw heeft mij geholpen en veel tips gegeven. Ik vind alleen de linkerhand iets smaller geveild dan de rechterhand. Geen ramp, volgende keer iets beter!
Behandeling door U-1•Gelnagels
Sarinda•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Always super nice and friendly staff, it was quite busy so i had to wait a bit longer but the service was worth it