Very satisfied with the service! Relaxing atmosphere.
Behandeling door U-TP•Gellak manicure
Annika•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve vrouw, pedicure was fijn. Toen er een grote rasp tevoorschijn werd gehaald schrok ik wel even 😂 Voeten zijn weer verzorgd, de medewerkster was erg aardig en grondig.
Behandeling door U-2•Gellak pedicure
Ingeborg•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top Service! Happy with the result. Good ambiance.
Behandeling door U-2•
Gellak pedicureToon alles…
Xenia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Lovely and relaxing experience. Artist are very nice and talented.