Ervaring daar was prima! Was erg tevreden met het resultaat. Helaas na 2 dagen al schade aan twee gellak nagels. Nu zijn we 5 dagen verder en de score is 5 nagels waar de bovenkant loslaat..
Behandeling door U-TP•Gellak manicure
lisa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behndeling en mijn nagels zijn mooi gezet
Behandeling door U-2•Kunstnagels opvullen
fr•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne mooie nagels echt super blij mee!
Behandeling door U-TP•
GelnagelsToon alles…
José•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige salon, lieve meiden. Goed geholpen met mijn behandeling, terwijl ik voor het eerst bij een nagelsalon was. Blij met het resultaat.
Nagelversteviging
Sheen•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer en aardige mevrouw die me heeft geholpen. Helaas eindresultaat niet naar verwachting. Nagels zijn niet op gelijke lengte gemaakt en hebben geen gelijke vorm. Ook is de nagellak niet goed gedroogd waardoor nu, een week later, de lak verschoven lijkt en bobbelig is.