Heel zorgvuldig, netjes en snel. Ook erg vriendelijk.
Behandeling door U-1•Gellak pedicure
Majda•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd zeer professioneel en vriendelijk. Ze nemen goed de tijd.
Behandeling door U-TP•Gellak pedicure
Floor•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
always good!
Behandeling door U-TP•Kunstnagels opvullen
vanessa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hier nu 3 keer geweest, viel mij deze keer heel erg tegen was te druk de volgende afspraak zat er al en was nog een half uur bezig met mij veel te snel gewerkt en nu ik thuis ben gekomen zie ik dat er gedeeltes van mijn nagels niet gelakt zijn.
Ook moest ik 10 euro bijbetalen voor het verwijderen van mijn oude nagels normaal zou het 20 euro zijn.
Vorige keren was mijn ervaring hier prima vindt dit 1 van de minderen ervaring.
Behandeling door U-TP•Gelnagels
denise•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele aardige medewerkers en dicht bij utrecht centraal.