Ik ben helemaal klaar voor de kerst met een nieuwe set nagels!
Solar nagels
Maxime-Kimberly•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was, begrijpelijk, ontzettend druk op de dag voor kerst. Ik werd door twee verschillende mensen geholpen wat een beetje gek was. De vorm van mn nagels was niet zo mooi gevijld. De behandeling was oke, het resultaat heel mooi!
Behandeling door U-1•Nagelversteviging
M. •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I've tried a lot of places in Utrecht for my nails, but so far, this is the only one that meets my needs. The girls there are English-speaking, friendly, and have a great talent for nails.