Eindresultaat is heel erg mooi, ben erg blij met de french pedicure. Ook lekker dat de massagestoel aan stond. Het was wel wat minder rustgevend omdat de werknemers bleven praten met elkaar in een andere taal dan NL. Toch beetje ongemakkelijk haha
Behandeling door U-TP•Gellak pedicure
Yo•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Love my experience at this salon. Won't go anywhere else. I am incredibly fussy with my nails.
Talented artwork
Friendly
great quality product
Behandeling door U-1•Solar nagels
Michelle•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Afwerking mag iets beter, de zijkanten zijn iets afgebrokkeld verder prima
Behandeling door U-1•Gelnagels
Seymona•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
friendly staff.
Behandeling door U-2•Nagelversteviging
Marloes•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb zoals altijd weer een prachtige nieuwe set nagels. Erg blij mee!