Zeer fijne salon en mijn nagels zijn weer mooi gemaakt erg fijne salon.
Behandeling door U-1•Kunstnagels opvullen
denise•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Thats so great!
Behandeling door U-2•Gellak pedicure
Eleni•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
They ask me 40 euros more (I already payed 30) for a terrible nail art. The work was not precise and very bad
Behandeling door U-2•
Gellak pedicureToon alles…
Rossella•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I have been coming here since I moved to the Netherlands. Even now after I moved to Amsterdam from Utrecht I still come because of the amazing pedicure I cant get anywhere else better!