Lieve dame stelde mij op mijn gemak. Zeker een aanrader! Alles kan niks is te gek
Behandeling door U-2•Nagelversteviging
Montana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
K ben altijd enthousiast geweest, maar vandaag helaas niet. Medewerker was nog niet klaar met mij en begon alweer aan een ander en helaas ook bij mijn moeder. Wij maar wachten tot wij weer aan de beurt zijn. Ik had ook een andere medewerker geboekt.