I had an amazing experience at Nagl. The service was quick, detailed and with great music too! Would recommed :)
Behandeling door U-1•Gellak manicure
Júlia•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Snel geholpen. Fijne massage stoel en prima resultaat
Behandeling door U-2•Gellak pedicure
Sam•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Afspraak duurt altijd wel wat langer dan een uur. Vaak bijna 1,5 uur. Maar wel fijn geholpen en leuke kleur nagels
Behandeling door U-2•Kunstnagels opvullen
Sam•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Acryl nagels nieuwe set. M’n duim was al binnen een dag afgebroken, verder fijn geholpen
Behandeling door U-TP•Solar nagels
Sam•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ze dacht fijn mee met de nagel inspiratie en was erg vriendelijk. Helaas is m’n duim niet mooi gladgestreken, het heeft allemaal bubbels dus ik moet wel terug