Goed en snel geholpen met een lekkere koffie erbij!
Behandeling door U-1•Kunstnagels opvullen
Gabriëlle•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geholpen door Kate, super leuk gesprek gehad en gaat heel netjes te werk. dus wat mij betreft een aanrader.
Behandeling door U-2•Gelnagels
Kim•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The Hot stone pedicure was really nice. The staff was also friendly and accommodating. Highly recommended.💕
Behandeling door U-2•Pedicure
Xenia•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Medewerker was niet echt vriendelijk en behoorlijke hardhandig tijdens de pedicure wat totaal niet nodig was. Lak zit er prima op maar er zaten bij 2 nagels nog een haakje aan wat onzorgvuldig is.