Geen goede en duidelijke communicatie. Pedicure was echt niet goed, heb deze week een nieuwe afspraak ergens anders. Ben ook geen fan van de merken gellak, dekt niet goed en laat strepen achter.
Behandeling door U-2•Gellak pedicure
-•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Very good service, nails were perfect and very fast work.
Behandeling door U-2•Nagelversteviging
Steffi•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The space is comfortable, the staff is friendly, and their skills are excellent. They use high-quality products that keep my nails durable and beautifu