Zoals altijd mega tevreden. Aangezien het herfst nu is, voor een mooie rood bruine kleur gegaan genaams "Redwood". Prachtige kleur voor nu.
Behandeling door Charné•Nagelversteviging
Desianna•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Tweede keer bij Charné. Dit ik voor mijn definitieve bruidsnagels. Weer een fijne sfeer en super blij met het resultaat! Zo netjes en strak. Zeer tevreden!
Behandeling door Charné•Nagelversteviging
Desianna•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Perfect as usual
Behandeling door Charné•Nagelversteviging
Chiara•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Love my nails everytime! And also the nice chats ❤️