Super mooie acryl/gellak weer , en fijn gekletst, bedankt Alicia!
Alexandra •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn review van Nail Therapy:
Alicia is eerlijk en houdt van gesprekken voeren. Ze heeft verstand van haar vak, is gepassioneerd en doet het met liefde. De behandeling wordt gedaan in een knus tuinhuisje. Ze werkt hygienisch en probeert een ieder het naar zijn zin te maken. Op zoek naar een gezellige pedicure die haar tijd en aandacht neemt voor je voetjes, dan moet je zeker bij Alicia zijn.
Lisa •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Superlieve vrouw, denkt met je mee over de opties en patronen voor (in mijn geval) korte nagels, en is heel precies! Ze ging net zo lang door totdat alles perfect was. Prachtige cateye met Schotse ruit kunnen maken, en zodanig dat het zelfs op korte nagels geen enorme drukte werd. Letterlijk schitterend!
Maaike•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik was voor het eerst bij Alicia en ben zeer tevreden. Ik heb een manicure en biap gehad. Ze werkt zeer zorgvuldig en het resultaat is erg mooi. Daarbij is het gezellig in haar knusse praktijk.
Behandeling door Alicia•Gellak manicure
Marijke •5 maanden geleden
Geverifieerde review
Alicia is ontzettend klantvriendelijk en proffesioneel. Je mag pas weg als het perfect is en zij neemt daarvoor alle tijd. Een behandeling voelt als een uitje.