Ik kom alweer 3 jaar bij Maysa en ben iedere keer weer enorm tevreden met het eindresultaat. Maysa is een professionele en kundige dame en ik blijf nog lang haar vaste klant!
Behandeling door Maysa•Manicure
Charlene•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Love mijn manicures bij Maysa, mijn nagels zien er daarna altijd zooo goed uit, ze is lief en professioneel en het is altijd super gezellig.
Behandeling door Maysa•Gellak manicure
Laura•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nagels zien er weer prachtig uit🥰
Behandeling door Maysa•Nagelversteviging
Petra•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn en een mooi resultaat.
Behandeling door Maysa•Pedicure
Annemieke•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
I have been going to this salon for my nails for some years now. I always get a perfect result! This is in my opinion the best place in Amsterdam!