Erg prettig in de omgang en een vakvrouw.
Altijd fijn bij Maysha met mooie nagels als resultaat.
Behandeling door Maysa•Nagelversteviging
Bien•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
best nails ever
Behandeling door Maysa•Gellak manicure
Amanda•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super happy as always🤍
Behandeling door Maysa•Nagelversteviging
M•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Tried BIAB for the first time, Maysa spent time going through EVERY color to make sure I pick one that I really like. The result is flawless and once again, I could not recommend her more. Never changing nail techs. Thank you Maysa!
Behandeling door Maysa•Manicure
Elisabeth•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Maysa is the best! Ze weet wat ze doet en ze maakt de mooiste Biab-nagels!