Het is altijd heel plezierig om mijn nagels te laten behandelen.
Behandeling door Maysa•Manicure
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Excellent service and result
Behandeling door Maysa•Manicure
Deborah•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd blij
Behandeling door Maysa•
Gellak pedicureToon alles…
J.•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
👍🏼
Behandeling door Maysa•Nagelversteviging
Jeske•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een top ervaring! Eerste keer gellak, maar zo blij mee en zo blij dat ik het hier heb laten doen. Heel mooi en netjes gedaan, hele toffe kleur en Maysa is super vriendelijk!